Congresul de vanzari si marketing farmaceutic 2008

In cadrul celei de-a treia editii a Congresului Anual PharmaBusiness, desfasurat in perioada 12-13 noiembrie 2008, principala tema dezbatuta a fost "Pietele in dezvoltare din industria farmaceutica – noi oportunitati". editia din acest an a fost prima care s-a concentrat pe dimensiunea globala a evenimentului, fiind invitati profesionisti din domeniul farmaceutic din afara tarii.

Evenimentul a atins arii specifice de interes. In prima zi a Congresului s-au prezentat studii cu privire la evolutia pietei farmaceutice globale si s-a incheiat cu un simpozion dedicat managementului schimbarii, sustinut de invitatul special al acestei editii, Leandro Herrero. Pe parcursul celei de-a doua zile s-au desfasurat seminarii axate pe tema transformarii oportunitatilor in valori pe termen lung. Trei arii majore din activitatea specifica promovarii farmaceutice: marketing, vanzari si resurse umane au fost intens dezbatute in cele sase workshop-uri desfasurate. Cea de-a doua zi s-a incheiat cu o gala in care s-au acordat premii tuturor vorbitorilor prezenti la Congres. Evenimentul a adus impreuna 150 de lideri executivi, reprezentand peste 50 de companii farmaceutice, producatoare de medicamente, alaturi de un numar impresionant de aproape 50 de renumiti experti in management, marketing si resurse umane, delegati ai celor mai prestigioase companii de consultanta cu activitate centrata pe sectorul farmaceutic.

Conform datelor oferite de IMS Health Consulting in cadrul PharmaBusiness Congress, cresterea pietei farmaceutice la nivel global va incetini semnificativ pentru perioada 2007-2012, fiind estimata o rata anuala de crestere intre 4% si 7%. Se estimeaza ca piata americana, cea mai mare piata farmaceutica la nivel global, va inregistra anul acesta o crestere de doar 1%-2%. Incetinirea ritmului de crestere a pietei americane are un mare impact asupra intregii industrii, producatorii concentrandu-se din ce in ce mai mult pe pietele emergente. In anul 2009, se estimeaza ca pietele emergente vor sustine cresterea pietei farmaceutice globale cu 4,5%, respectiv 830 de miliarde USD.

In ceea ce priveste regiunea Europei Centrale si de Est, cresterea pietei farmaceutice s-a situat in general intre 5%-20%. Romania a inregistrat una dintre cele mai mari cresteri din regiune, de peste 30%. Cu toare acestea, conform datelor furnizate de CEGEDIM, cheltuielile per capita in Romania se mentin sub media Uniunii Europene: 85 euro/an, comparativ cu 378 euro/an in UE. In prezent, valoarea estimata a pietei farmaceutice romanesti este de 1,8 miliarde de euro.
Pentru anul 2009, se estimeaza ca piata produselor generice va inregistra o usoara scadere, de 2%, ajungand la un total de 400 de milioane de euro.

Fii conectat la noutățile și descoperirile din domeniul medico-farmaceutic!

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comunicari comerciale. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.




Comentarii

Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Politica de confidentialitate