Campania Zâmbește România

Cu ocazia celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare, a lansat aplicația #CoolBrushing, un concept nou de comunicare, destinat adolescenților, prin intermediul căreia vor fi promovate trei mesaje principale: „Spală-te pe dinți de două ori pe zi/Mergi la medicul dentist în mod regulat/Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată!”.

„Zâmbește România se adresează tuturor românilor, iar anul acesta un public important va fi reprezentat de adolescenții care vor deveni adulții responsabili de mâine. Pentru a păstra acel zâmbet sănătos și încrezător pe parcursul anilor adolescenței și până la maturitate, sunt necesare educație, auto-disciplină și o atitudine preventivă față de sănătate. Pentru aceasta, vom lansa în curând o aplicație mobilă menită să transmită mesajele campaniei într-o formă adaptată tipului de conținut cu care adolescenții sunt obișnuiți”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

În ultimii șase ani s-a înregistrat o creștere a consumului la produsele destinate îngrijirii orale

Mai mult, ediția din acest an vine și cu alte provocări, precum: programul rabla pentru periuța ta, programul educațional în școli și parteneriatul cu Salvați Copiii, în cadrul căruia 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh, Sensodyne și Parodontax din luna august vor fi donați către Salvați Copiii.

Încă din anul 2012, GSK Consumer Healthcare și-a asumat misiunea de a îmbunătăți starea de sănătate orală a românilor, prin ample campanii anuale de educare a populației și prin oferirerea de produse pentru îngrijirea orală.

Rezultatele acestei inițiative s-au tradus printr-o creștere constantă a consumului de produse destinate igienei orale, astfel s-a înregistrat o creștere de 14% la achiziționarea pastei de dinți și de 21% la periuțe de dinți.

Cuvinte-cheie: , ,

Fii conectat la noutățile și descoperirile din domeniul medico-farmaceutic!

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comunicari comerciale. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.




Comentarii

Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Politica de confidentialitate