Zentiva detine 6,2 % din piata de retail

La numai 1 an de la integrarea cu succes a operatiunilor Zentiva in Romania, compania a reusit sa castige 1,5% cota de piata din segmentul de retail evaluat la 4,6 miliarde RON, ajungand la un nivel de 6,2% pe cel mai important segment de piata. In anul 2007, Zentiva intentioneaza sa lanseze pe piata cel putin 6 produse noi, dintre care 3 au fost deja lansate in primul trimestru.

Valoarea vanzarilor produselor preluate de la fosta Sicomed au reprezentat 57,7% din totalul vanzarilor Zentiva in primul trimestru al anului 2007. In ceea ce priveste produsele in promovare, acestea au inregistrat 70,7% din totalul vanzarilor Zentiva in Romania, remarcandu-se evolutii remarcabile pentru marcile de renume international Zentiva precum Simvacard (cardiovascular), Azitrox (antibiotic), Rispen (antipsihotic), Tralgit (analgezic), Helicid (antiacid) sau Fokusin (urologie).

Nota: Toate datele legate de piata din acest comunicat de presa se bazeaza pe cercetarile de piata realizate si furnizate de Infosante, Cegedim.

Fii conectat la noutățile și descoperirile din domeniul medico-farmaceutic!

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comunicari comerciale. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.





    Comentarii

    Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.